Pages

Saturday, November 28, 2015

Väike must kleit / Little black dress

See oli enam kui kuu aega tagasi kui üks minu lemmiklauljatest koputas mu uksele ja avaldas soovi saada endale üks heegeldatud kleit. Ma olin esialgu rõõmust täitsa ogar aga siis hakkas ikka mõte tööle. Klassikalises valguses jäi sõelale must. Ja mudel sai üsna pitsiline ja naiselik nagu Helin-Mari isegi.
Lõngaks valisin taas juba oma lemmikkleidilõngaks saanud Madame Tricote Almina ja ühest laudlina mustrist inspireerituna see kleit siis sündiski. Nõelaks valisin taas 2,5

It was more than a month ago when one of my favourite Estonian singers walke through my door and asked me to crochet her a dress. I was happy as hell and needed time to collect myself. Soon I regained my ability to think and we chose classical black. The model got inspired by one table cloth pattern. It came out very lacey and feminine, like Helin-Mari herself.

The yarn is one of my favourite dress-yarn Madame Tricote Almina. The hook I used is 2,5


Nüüd lõpuks saime kleidi stuudios ka purki. Olen Helinile nii tänulik, et ta mulle ka nii imeliseks modelliks oli. Fotosessioon temaga on puhas nauding!

Now finally got some pictures done in the studio. I am very grateful to Helin for being such a goregous model aswell. The photoshoot with her was pure pleasure!




Ehted valisin oma viimase aja loomingust. 
Eraldi tahaksin mainida neid kõrvarõngaid, millega ma ikka oma lemmikajastusse püüdsin rännata. Inspiratsioon ja idee ikka 1920-ndatest. Kas need pole mitte veidi art decò?

The jewelry is from my final collection. 
I especially want to talk about the earrings where I tried to wander to my favourite era again - no doubt the 1920s of course. Arent those a little art decò ?







6 comments:

  1. Nii kleit kui ka kõrvarõngad on lihtsalt suurepärased!

    ReplyDelete
  2. See on üks ilusamaid musti kleite, mida olen viimastel aastatel näinud! Nii lihtne ja samas eriline. Jätka samas vaimus!!!!

    ReplyDelete
  3. Mul olid samad sõnad keelel, üks ilusamaid kleite! Kaeluses ja allääres olev muster meeldib väga.

    ReplyDelete
  4. Tänan teid heade sõnade eest! Seda hõredat augulist kaelaaugu trikki kasutan juba mitmendat korda. See tõesti püüab pilku. Praegu töösolevatel mudelitel "venivad" need augud aina suuremaks.

    ReplyDelete
  5. This is my favourite, absolutely lovely and chic!

    ReplyDelete