Pages

Sunday, November 24, 2013

Alpaka-siid / Alpaca silk

Ma olen tõeliselt lummatud Dropsi uuest lõngast Alpaca Silk. Ma olen üldse suur Dropsi lõngade austaja. Ma vist polegi viimase aasta jooksul Dropsile väga truudust murdnud. Enamus, mis minu varraste või konksuga nõela alt tuleb on ikka seda päritolu.
Nüüd aga tänane peategelane.
 
 
Imepehme, koosneb vaid sellest, mis nimes kirjas. 77% alpakat ja 23% siidi. Kannatab kanda ka vastu paljast ihu, ei tsurgi, ei torgi. Tokis 140m, aga koob nii mis mühiseb. Võib läheneda vardaga nr.6 või vardaga nr.3. Igatmoodi on hea.
 
Kõigepealt võtsin tumehalli varrastele nr.5,5 ja sellest sai üks imelihtne hõlst. Sõna otseses mõttes hommikumantel.
 
 

Siis võtsin käsile helehalli lõnga. Selle värvi juures on omapärane tema otsustusvõimetus kas olla päris vesihall või pisut beezh. Nimelt kord ühes valguses on ta üks ja siis teises valguses jälle teine.
Varras seekord nr. 4,5. Lõige ka juba pisut keerukam. Külgepandud varrukad, eest hõlmik.
 

 
Imeõhuke, aga sooja annab nagu ahi. Kudumise ajal oli oht, et põlved lähevad hauduma.
Kui selle kampsuni selga paned, siis võid kindel olla, et kõik tahavad sind katsuda.
 

 
Praegu on varrastel sama lõng punasena. Tütrele vaja jõulude eel veel kehakate üll saada.
Veel tahaks proovida loomulikult lillat ja beezhi. Ainsamaks miinuseks sellel lõngal on kahjuks üsna kesine värvikaart.
 
* * *
 
I am a total fan of Drops new Alpaca Silk yarn. It is incredible soft and warm. It is 77% alpaca and 23% silk. One can use pins no 3 to 6.
My first knit was literally housecoat. It is dark gray yarn and I used pins no 5,5.
The pattern is really simple.
The next one was light gray jacket with all around belt. The gray colour is interesting as it seems a bit beige in daylight and totally watergray under lamplight. Or was it vice versa...
Today I already have the same Alpaca Silk on my pins but red this time. My daughter needs a new cardigan as the Christmas arrives.
 

No comments:

Post a Comment