Pages

Saturday, March 22, 2014

Kevad surub peale / Spring rushes in

Enne kui ma oma kleitidega jätkan (ojaa, mul on millega jätkata), siis tuleb rääkida ka sellest kuidas kevad oma värvide ja inspiratsiooniga pärlite kuhilasse sisse surub.

Before I go on with my dresses (trust me there are something to go on with) I need to talk how spring rushes in with it´s colours to my jewelry inspiration.
 
Kõigepealt roosa. Mul on ühed imelised pisut kanarbiku varjundiga roosad mageveepärlid. Ma panin nad sinilille varjunditega kokku. Sündisid minu tüüpi kevadlilled
 
At first pink. I Have gorgeous mauve fresh water pearls. I added livewort tone shadows. So my kind of spring flowers were born.

 
Roosad kivid vasega. Päris mahukas (tähendab minu jaoks) traadimässimise töö . Selliseid on tore teha niikaua kui teed ühe. Kui see üks saab valmis, siis taod juba pead vastu lauda, sest teine täpselt samasugune tuleb veel teha.
 
Pink stones with copper. Pretty labour-intensive wire wrapping (well at least for me). It is fine to make those until you have finished one. As soon as you realise you need to make one more , exactly the same, you feel like banging your head against the table.


 
 
Sinine. Nagu sinilill. Veidi lillat ka, ikka nagu sinilill.
 
Blue like livewort. A bit of lilac, still like livewort.
 
 
 
 
Roheline. Nagu tärkavad lehed. Ongi nagu tärkavad lehed.
 
Green. Like cropped out leaves. These are cropped out leaves.
 
 
 
 
Õige pea räägin oma kapsaussirohelisest kleidist. Ka nagu kevadine , rohekas veidike...
 
Pretty soon will talk about my gabbageworm green dress. Also like springish, a bit greenish...

1 comment: